Så underbart att ses

Skrev ju igår att jag äntligen skulle få träffa mina vänner ( vi är väldigt dåliga på att ses, allihopa så det händer inte speciellt ofta ) iaf och det var verkligen super mysigt kom nyss hem därifrån, hade det inte varit sån storm ute och att jag ska upp och jobba imorgon så hade jag kunnat stanna några timmar till för det är så kul och mysigt att ses och sitta och prata om massa minnen och sånt utan att folk ska behöva ha alkohol. Hade inte spelat mig någon större roll iof om folk drack eller inte, men detta var bara jätte mysigt och härligt ! Så säger man varje gång, detta får vi göra om haha så dröjer det så sjukt länge innan man gör det ändå. Men som sagt kul dom gånger det faktiskt blir, får leva på det länge. Så tack alla för ikväll så mysigt och härligt ! Älskar er min fina.
 
nu får jag se till att få mig lite sömn innan jag deckar sittandes, Gud va trött jag är brukar annars lägga mig i sängen runt 20 senast 21 haha så detta är sent för mig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback