Godmorgon

Godmorgon ☺️ sovit gott? Jag skrev ju att jag skulle gå och lägga mig igår, haha jo njaa blev inte riktigt så. Gick upp för att fixa något snabbt som jag hade glömt och såg hur det såg ut, som sju svåra år så började plocka och fixa, vika tvätt, sortera tvätt, stoppa ur diskmaskinen, in med annat, diska nappflaskor, ställa in rent osv vid 00.30 gick jag tillbaka in igen ☺️ Ture sov ju så tänkte kanske är lika bra att passa på? Man vet ju aldrig hur morgon dagen blir 😁 som små barns förälder ( just nu en ensam sådan ) var sååå skönt i morse att gå upp och det var finare runt om mig 👏😉
 
ture har redan somnat om igen, han fock mat igen vid 08 ( då fick han sista gången vid 21.15 tiden ) somnade runt 22 djupt sen vaknade han vid 06 och fick komma till vår säng, sen vid 08 mat ☺️ Nu blir det några timmar till, godnatt igen 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback