Uppdatering

Ja ett inlägg hinner det nog bli idag innan klockan slår 12, som jag skrev innan så hade min nöjda bebis blivit förbyt till någon som inte alls jag känner igen. Med illvrål och ingen sömn alls, vill bara ligga nära hela tiden. Men så fick han mat vid 18 tiden och var klar vid 19 någon gång somnade la han i vagnen gnydde lite men somna. Mamma hann käka och lite sånt sen tog jag upp han och gick in till farmor och farfar en stund för att hälsa på, farmor va inte hemma så var hos farbror en stund i alla fall. Farfar och pappa var uppe och pratade så trodde jag att han ville ha mat så gick in igen men då somnade han om på mitt bröst, strax innan 22 ville han ha mat och var klar vid typ 22.30 har försökt sova sen dess men går inte ( har ju legat i sängen hela dagen gick upp vid 18 först så ja han har ju sovit till och från och jag med så har väll fått min sömn typ. Gustav var helt slut när jan kom hem och somnade till once upon à time så stängd vi av och båda låg bara och kolla i taket, så han gick ut i vardagsrummet och spela gta och jag passa på att blogga lite. Även om det inte blir sömn så blir det ändå en avslappning och vilande, tror jag. Hoppas på bra natt så jag kan fota imorgon och gå och hälsa på Oliwia :) strax är det mat han gnyr lite i sömnen till och från, men ja vi får se skriver vid nästa amning om ögonen inte faller ihop. 
 
 Yeeeesss hann innan 00.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback