Ture 1 månad

Idag är min prins 1 månad gamal, sjukt vad tiden går fort. Älskar dig mer än livet, du är min betydelse i ordet kärlek. Han har fått namnet Ture då pappa sa när han bara var några timmar gamal ( jag tycker Ture eftersom han haft sån tur ) vi har väntat med namn då han bara tittar i snitt 1-2 timmar per dag. Velat känna på lite olika eller jag i alla fall, Gustav hade redan bestämt sig. Sen för några dagar sedan kände jag att det verkligen var en liten Ture fanns inget annat namn som passade honom. Jag hade mer "gulliga namn" som love, Hugo, ebbe även om jag tycker dom är jätte fina så var det inget som passade honom. Han var en Ture, min prins 
 
 
tiden går snabbt men ändå fruktansvärt långsamt på samma gång. Känns som han alltid funnits, kan inte tänka mig ett liv innan detta. Vad gjorde jag innan? haha, lite så känns det men samtidigt vet jag ju vad jag gjorde innan. Hat varken haft tid, ork eller lust att blogga innan men nu tänkte jag att jag skulle komma i gång med det, får se hur det går. Innan har det varit amma, pumpa, lägga han, vila själv en stund, sen byta blöja, amma, pumpa, byta blöja igen, mysa, lägga han osv. Han ska ju ha mat var 3 timme, i sonden så har varit väldigt styrd efter det. Nu får han bara 10 ml på sonden, innan fick han 45 så har minskat mer och mer. Förhoppningsvis tar dom bort sonden när hemsjukvården kommer på måndag eller onsdag. Ska bli såå skönt ! Nu kör jag mest på hans signaler när han är hungrig bara att det inte får gå ner än 4 timmar mellan målen, blir inte jätte mycket sömn där av att jag inte orkat blogga har passat på att sova då :) nu är det dags att mata, får se när det blir mer skrivande 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback