Super mom

Just nu har jag många bollar i luften, sitter och ska framkalla bilder på datan men så har jag glömt ändra format så har fotata i RAW så håller på att ändra till jpeg lägger in i ett program som gör det, sparar, väljer ut bilder, lägger in på fotosidan där jag ska framkalla samtidgt som jag försöker somna ture, satte på diskmaskingen i mellan ( fyllde den ) kollar på videor ifrån min webbkurs ( pluggar ) samtidigt som jag bloggar och ska städa, tvätta, sortera alla tusen brev jag fått, titta igenom och skicka in det som ska tillbaka, äta något. Ja känner mig lite som super mom just nu. Gaaahhh, men jag måste passa på med alt känns det som medans han sover.

Skrev ju innan om helvetes natten och detta var det värsta jag varit med om sen ture kom till oss, helt otroligt. Skriver mer om det när jag får tid. Just nu måste jag fått välja ut bilder och fixat med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback