Sjuk man, lyx mat och natt amning

Passade på att sova förut ist, man får vänja sina tillfällen. Gustav var hemma idag också, fortfarande inte helt bra 😔 jobbigt för vi vill inte att han ska vara nära Ture då och ja då är han hemma till ingen nytta liksom, lite jobbigt att göra allt själv men det kommer jag ju ändå få göra om dagarna så man får hitta sina lösningar. Det är jobbigt när han skriker bara, att göra flera saker samtigt.
 
idag blev det lite god mat i alla fall, glömde ta kort när det va klart sorry ! Men blev i alla fall, fläsk filé , rotfrukter och rödvinssås 😛 mycket gott ! Och mjölkfritt, hade lök i såsen men tog bort det när jag redde såsen, så hoppas inte det ska vara någon fara. Tror inte det ☺️
 
 
 
 
Detta var ju rena lyxen gemföra med nudlar och annat jag fått äta. För det är fan inte lätt att HELT utesluta ALLA mjölkprodukter när man ska göra mat. Har ni några förslag, är ni mer än gärna välkomna att dela med er ☺️👍
 
ja nu vaknade han lite tidigare än jag hade hoppats, men han åt vid 11 så inte konstigt om han är hungrig nu. Hörde att mjölken som kommer nu på natten den mättat typ inte, så när han är 3 månader och fått i sig det där viktigaste så kanske man ska börja med ersättning på natten? Gustavs kompis fru ger sitt barn det som sagt och hon får sova 20-08 på natten för det mättar mycket mer med det. Men tror man kommer bli ganska lat då och kanske sluta helt? Vilket jag inte vet om jag vill, dels är det dyrt med ersättning sen är det bökigt att värma och hålla på speciellt på natten. Bröstet är alltid med och alltid rätt temperatur osv, men kanske blir annorlunda sen? Vi får se, men vad jag tycker angående amning kan vi ta i ett annat inlägg. Ska sova nu för lillen somnade här nu, godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback