Ont i hjärtat

Det gör verkligen ont i mig att se min bebis ha så ont, eftersom det är något kag äter som gör att han får ont i magen så ska vi se vad det är så då kan jag inte sluta med allt på samma gång. Så därför slutade jag med lök ovh det ländes som det hjälpte lite, fram tills kag av misstag åt vitlök idag tänkte mig inte för så tror nog att det är det. Åt vitlöks ost på kex idag och nu har han skrikit massa men vet inte hur snabbt det går ut till han och hur länge det stannat kvar i kroppen. Äter fortfarande chocklad lite, så ska fortsätta äta det imorgon men inget lök över huvudtaget och se blir det inte bättre tar jag bort cocklad också. Sen blir det mjölk produkter till sist ( då jag redan äter laktos ich oftast inte rena produkter ) Sen nästa vecka blir det slut på alla söt saker här hemma har hela skåpet fullt, sluta med söt dricka med börjat dricka jätte mycket Cola och jag känner att både min kropp och mina tönder inte behöver så mycket socker. Så från och med nästa vecka blir det avskärning på det, Gud nu somnar jag snart. Hoppas det snart ät klart med matningen verkar som han börjar bli trött med, inte lätt när man har ont i magen ovkså. Lilla älskling 
 
 
Du är det bästa som hänt mig, det vackraste jag vet. Älskar dig gränslöst mitt barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback