Om igår var helvetet är detta himmelen

wiiiee ! Nu var det daga för nästa amning, nu känner jag igen min bebis igen. Med 3 timmars mellan rum och jag märker att han "kramapar" lite fortfarande men inte alls lika mycket och speciellt inte det där vrål skriket som var förra natten. Sååå skönt ! Nu är det inte ens jobbigt att amma, är det så här så ska jag sluta klaga. Bara det inte blir som innan och idag ( igår såklart ) avstog jag ifrån mjölkprodukter helt ! Dock missade jag lite på löken igen, Gustav låg och åt grill chips så jag tog och åt lite helt utan att tänka mig för, kom på mig själv efter några stycken. Haha så typiskt ! Men verkar inte haft någon påverkan på han riktigt !! så skönt, avstod också ifrån chocklad, vitlök, paprika. Lagade köttfärssås igår med krossade tomater ist tex, gick super bra och blev gott. Så tror onye det kommer bli så svårt att klara sig utan mjölkprosukter kör redan mjölkfritt smör och har gjort länge dock kört laktosfri mjölk men inte speciellt ofta, men bara för att står det en i kylen hehe !
 
är så glad att jag kan amma nu helt utan gnäll, älskade bebis bara ligger där vid tutten nu och suger och suger, somnar lite ibland, vaknar och suger mer. Om igår var helvetet är detta himmelen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback