Mys kväll med min ena prins

Ikväll myser jag bara med min prins, pappa har lite egen tid med sina kompisar. Egentligen tycker jag inte alls om att han är borta, det känns alltid som att det kommer hända något då. Sen är det absolut viktigt med egen tid och att man känner att liksom man har nått "roligt" kvar så inte det blir något negativt "laddat" att ha blivit förälder, men ja jag är sån att jag inte gillar att vara själv heller. Så kan ju ha med det att göra också, jag vet inte. Känns bättre för mig när han är hemma och kan avlasta mig lite, sen att ha någon att prata med. 
 
Kollade om någon av mina vänner vad dom skulle göra, men dom jag pratade med hade planer eller svarade inte så anatar att dom också hade planer. Kanske inte så kul att hänga med mig och Ture.. Ehh jag är ganska van att vara själv så får väl helt enkelt inse det att folk hör av sig när dom vill ses, vilket kanske inte blir av alls då men känner mig väldigt tjatig när jag alltid är den som får höra av mig till folk och typ "tvinga" hit dom känns det som ibland. Men jag har ju min prins, så vad mer behövs egentligen?
 
Skön sov stile min lilla prins har, någon gillar inte riktigt ljuset ( han är ju extra känslig då han är för tidigt född också ) 
 
Mamma älskar dig så det gör ont, du är det bästa i mitt liv. Utan dig är jag ingenting, du har gett mitt liv ny mening genom att bara finnas till. Kärleken jag känner är obeskrivlig, den måste upplevas för att folk ska förstå. Att ett litet barn kan få en att bli så är en gåta, du är så älskad min fina son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback