Lite besök

Kom precis hem och sitter och ammar honom nu, idag har vi myst med både min mormor och farmor.
 
Ture hos gamle farmor och ganle mormor ❤️
 
Så härligt att komma ut lite, Gustav gick hem efter halva dagen då hann inte kände sig bra han snorar, hostar och sådär så vill inte vara för nära och sådär vilket blir svårt om vi är hemma, så idag har vi varit borta hela förmiddagen. Börjar känna mig trött och hade varit skönt att sova men tror jag ska försöka undvika för att sova mer under kvällen och natten ist. Men vad ska man sysselsätta sig med då? Ska hänga tvätt när jag matat klart iaf, försöka jobba lite bilder, komma på vad jag ska göra för mat kanske haha. Men känner att ögonen går i kors så vettu katten hur det ska gå detta men vi får väll se 😛 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback