Hittills hyfsad natt

Ture har sovit fram tills för 15 min sen, det var svårare för mig att komma till ro pch somna. Blir ju pigg när jag väl kommer upp så blir det svårt att bara bli trött igen. Men somnade nog vid ca 02 någon gång så får hoppas att det går fortare nu, att jag kan somna med en gång nästan. Så hitills har natten gått bra, han är lite halvt skrikig nu så försöker på alla sätt att lugna han så att han inte ska väcka pappa som äntligen sover och ska upp om 3 timmar. Usch, stackarn. Innan sa jag att vi kan byta till honom, men nu nej tack. Kan inte vara det lättaste att jobba nät man har små barn hemma. Testade idag att äta lite laktos fritt och vitlöks ost pch han reagerar nu märker jag, han gråter när han äter även om han precis rapat. Så ja han nog känslig ändå, Gud nu skriker han helt hysteriskt mycket men hör att Gustav snarkar än iaf, så det är ju ändå fördele att han sover ändå. Men gud så jobbigt att han reagerar så stark på så lite, han är verkligen känslig. Så nu kör vi på helt mjölk, lök ovh chocklad fritt för mammas del tills han är ca 3 månadet så får vi se. Sjukt tråkig mat blir det bra.. Åhh så trött på detta, amning var inte alls som jag hade trott.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback