Godnatt

Mamma och pappa var på Ullared igår så dom köpte lite saker för mig skulle ju ha åkt dit i fredags då jag fortfarande skulle varit gravid haha ;) men det ville inte lilla Ture han hade inte tid att ligga där i magen inte. Lilla buse, hon köpte i alla falla en del för mig och bl.a. "Dregglisar" då det spills en del vid tuttandet, så andvända mest som haklappar typ.
 
Testade den ena, jag hjärta mamma såklart. Lilla älskling !
 
Han fick en med pappa med hehe ;) ska visa mer imorgon på alla grejerna. Kollade ni på ettor och nollor förresten? Sjukt bra serie faktiskt, väldigt otippat slut måste jag säga. Om ni inte sätt den så är det en mini serie i 2 delar på SVT. Nu ska Gustav ta honom så jag kan sova lite, skönt. Godnatt 
 
( detta skrevs igår kväll men publicerades inte av någon anledning? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback