Godmorgon

Godmorgon, sovit gott? vi har fått sova lite, stackars Gustav vet inte riktigt hur det ska gå för han på jobbet idag om han nu är frisk. Men blev nog inte många timmars sömn för han och att jobba 8 timmar då vettu katten om jag hade gjort. Men vad ska man göra? fortsätter detta ( skrikandet ) får hon sova inne hos sin föräldrar tror jag, en av fördelarna med att bo granne med svärföräldrarna ☺️👍
 
planen för idag? Få sömn så efter denna matningen blir det somna igen och sova tills 09 tiden sen hade jag tänkt gå upp ( bättre att somna tidigare på kvällen ) så får sysselsätta mig med något idag hehe ☺️ Vi får se om Gustav ska jobba eller inte också, hoppas han fått lite sömn. Skriver mer sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback