Godmorgon

Godmorgon, sovit gott? Jag kan väll inte påstå att det gick så bra efter jag hade skrivit.. Fick gå upp och gå med han för att lugna ner han nogolunda, inte mycket annat som hjälpte och knappt det. När han lugnat ner sig la jag mig med honom på magen och fortsatte hålla han i gungning och han fick nappen höll på så tills han till sist somnade då la jag han brevid mig ist och vi somnade. Och så var det dags nu igen för lite mat för lillen och nu utan skik och gråt. När han väl är snäll är han världens snällaste ( största delen av tiden ) så det är skönt att det inte är så mycket ändå som han skriker. Tänk om det hade varit så hela tiden? Usch..
 
vad händer idag? Jo hade tänkt fixa med bilderna jag tog igår och försöka få skickat iväg dom ☺️ Men får se, blir ju inte riktigt alltid som man tänkt sig med små barn, hehe. Ska till bvc vid 13 tiden, så nu ska jag sova en stund till tills nästa matning tror det blir i samband med att Gustav kommer hem på frukost vid 09 då blir det till att gå upp på roligt, behöver lite mer sömn känner jag men inte längre än det. Får vara bra med det, ska göra te som lillen ska få också. Är väl så dagen ser ut. 
 
Nu verkar han nog snart vara nöjd här, skönt så båda två kan få sova. Nu gick matningen hur bra som helt, lugnt och fint. Inget sölande, inget stretande, inget skrik, bra och rapande med en gång nästan, lugnt och fint hela tiden. Det gillar mamma, vi sitter och kollar Nyhetsmorgon just nu. Tänkte kolla vädret, när vi nu ska ut idag. Blir bilen dock så inte så långt, vill inte ge mig ut i vagnen om jag inte absolut måste. Han är fortfarande liten, så spännande att se vad han väger nu sist vägde han 3260 jag tror det ( eller hoppas på att han är uppe i närmare 3500 ) känns som man är lite mer på banan då. Ska bli spännande ska även mäta han och när vi mätte sist på sjukhuset va det 49 cm nu kanske han är uppe i 50-51? Ingen aning hur fort dom växer faktiskt men drömmen hade ju varit 3500 g och 51 cm då, får se hur nära vi kommer ☺️👍 nu dags för rapning och sängen, hörs senare !
 
Mina killar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback