Uppdatering

Ibland går dagarna fort, ibland mindre fort. Denna början på veckan har verkligen gått fort, gus knappt hunnit med, knappt haft mitt barn känns det som 😯 i söndags var han hos min mamma och pappa nästan hela dagen då jag var sjuk, lämnade han vid 11 och kom vid 16, åkte hem vid 20 tiden med honom. I måndags tog jag kort på förmiddagen så då var han hos sin farmor en stund, igår va katten gjorde jag då?! Haha dagarna går lite i ett märker jag, ingen roll längre på varken dag eller tid, nu ger jag Ture mat och hoppas på bra sömn sen, var sååå varmt i sovrummet så idag blev det soffan för oss. Pappa Gustav hade nog också go lust att lägga sig här men, eftersom jag kunde få gå upp och värma mat är det ingen ide alls. 
 
åhhh snart är der påsk vad har ni för planer? ☺️🐤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback