Natt uppdatering

Ibland hade jag bara vellat kunna skriva av mig precis allting jag kände och tyckte, men då kommer dessa känslor "nej vad ska dom tycka, tänkt om den läser osv " igentligen har jag ju bloggen för att skriva av mig, men det känns lite som att jag hat INGEN som helst koll alls på vilka / vem som läser därför väljer jag att inte dela med mig av det allra "heligaste" dom "känsligaste" ämnena även om jag tror att det kanske hade varit bra för mig.
 
nu sover Ture hårt på mig ska lägga honom brevid och sova jag med, måste bara visa vad mina fina fd arbetskollegor gav mig idag 
 
 
Hur underbara är dom inte? Så fint, blir helt varm i hjärtat så fina dom är ❤️ Tack åter igen frida och Jennie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback