Godmorgon

Godmorgon ☺️ gav Ture mat vid 23.30 han somnade vid tolv tiden, nuu ger jag han igen började 05.45 nästan 6 timmar, åhh duktiga stora bästa bebis 🙏💛 har varit så mycket där av att jag helt enkelt inte hunnit med att blogga.
 
i måndags så var jag inne mer min katt som var halt för att se vad som hade hänt.
 
 
Sen var det dags för Tures 3 månaders sprutor 😔 var lite rädd och nervös innan men gick jätte bra, han var även hos barnläkaren som lyssnade och tittade på honom. Hoppades på att han hade kommit upp i 5 kg och till min stora förvåning var det över, 5220 g låg han på nu 😯 mammas duktiga prins 💙  uppåt går det hela tiden, så skönt !
 
 
Köpte en barnvagnsmobil ifrån zillstar också vad tycker ni? Jag älskar den 😍😍👏 såå nöjd ! Har velat fram och tillbaka ( då jag hade beställt en handgjord först ) men fick pengarna tillbaka ovh köpte denna färdiga ist Tyckte det var för svårt att bestämma alla färger osv, denna hade dom
fäeger jag tänkt och även ugglor som var det jag ville ha ☺️👍 nöjd tjej !
 
var även förbi gustavs kusin Anna som virkar massa till mig för att hämta lite nya saker 😍 hon är ju bara såååå duktig !
 
 
 
Kolla dessa söta hon gjort, jag dör 😍. Ser fram emot nästa fotografering med dom på hihi.

Kommentarer
sofia säger:

Haha Ellie vägde 4220g så han väger precis ett kg mer!

2014-04-09 | 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback