Varit sjukt hela veckan

Har varit sjuk hela veckan och haft det ganska hektiskt med jobb ifrån veckan innan, bilder som ska skicka till kunder, skicka efter, nästa, nästa, nästa så den tid jag har spenderat vid datan har varit till att sitta med bilder KONSTANT och eftersom jag varit sjuk så har jag fått ta små break när jag kunnat och då har jag bara legat halvt död på soffan så inte haft ork eller tid till att blogga alls faktiskt, men tänkte jag skulle lägga upp föresenad mag bild ifrån vecka 27 ( tar alltid bild när jag går in i ny vecka, med mobilen så den tänkte jag visa er och skriva lite om vad som händer denna veckan ) nu är ju den dock snart slut och på måndag går jag in i vecka 28 då ska jag ta studiobilder igen, har gjort det två gånger tidigare. När man ändå har tillgång till studio så kan man ju passa på eller hur? Och jag ska ta varje månad nu fram tills det är dags kul att ha sen. För kroppen kommer ju faktiskt aldrig bli vad den varit efter man fått barn, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback