7e november

Ännu en kaotiskt dag på jobbet, helt slut känns som jag jobbat ett dubbel pass och så har jag bara varit där i 5 timmar. Verkligen mycket idag, som tar på kraterns speciellt nu när man är gravid, tålamodet är inte riktigt vad det brukar vara. Hade tänk passa på att hälsa på min syster och min systerdotter Wilma känns som det var evigheter sen men vi sågs en stund i förra helgen, men inte det här umgås på riktigt. Men hade redan hunnit ner till färjan då min syster ringde upp och så var Wilma inte helt 100 dom hade ringt från hennes förskola så kanske var lika bra ändå. Skönt att bara vara hemma och varva ner ibland ovkså, igår budade Gustav på en ny bil som han faktiskt vann så nu blir det till att försöka sälja av en av våra andra bilar fort, och när jag slutat jobba den andra. Så vi kommer bara ha en bil sen när bebis kommer, då det är alldeles för dyrt med två. Gustav jobbar ju ute på öarna där vi bor så skulle jag behövs bil får jag köra honom till jobbet eller om han cyklar, bata onödigt med två känner jag. Kostar alldeles för mycket. Då får man vara lite rikare än vi om man ska kunna ha det, känner jag. Sparar hellre dom till annat, nu är färjan framme så dags att köra av, hörs senare ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback