2 timmar senare

då var grund färgen på, här ser ni före och efter bilden. Vad tycks?
 
1,2,3,4 stolar senare. Tog ungefär en halvtimma på varje så nu efter 2 timmar är jag helt slut !
 
Har även hunnit med att lägga in, efterbehandla, sortera och skicka till kund. Även lägga in, efterbehandla och spara för nästa kund. Ibland är det bra när sambon är borta på jobb så man kan vara så här effektiv. Måste vänta nu i 4 timmar tills jag kan måla över grundfärgen, så ska hinna göra det ikväll tänkte jag och sen sova och göra en gång till imorgon sen är dom klara :) har även en byrå jag ska göra samma sak med, men min rygg tar kål på mig just nu så behöver vila, annars hade jag tänkt göra det nu men inser att jag inte klara det riktigt. Får tänka att jag är gravid nu så det blir lite bökigare med allt än innan, kan bli att man lätt glömmer det ibland ;)
 
Dags att vila lite innan så mycket bättre börjar, vad gör ni denna lördags kväll? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback