10 oktober

Lovade ju en bättre uppdatering, har dock inte bestämt om jag ska flytta bloggen eller inte. Men under tiden jag bestämmer mig så kan jag ju uppdater för er som vill läsa.

Har tänkt börja fokuera mer på bilder och mindre text, när jag bloggade innan var det mest för att skriva av mig och uppdatera om musiken. Vilket kanske sker här också, att jag skriver av mig men som jag skrivit innan så är musiken inte längre något jag håller på med. Min prinsessa var sista låten jag gjorde.

Tänkte ni kanske kunde berätta vad ni ville se mer av i bloggen nu? Något ni skanat innan, kanske ha en fråge stund så ni kan få svar på dom eventuella frågor ni har? Aldrig kört det innan, utan bara svarat om nån frågat nått men kanske skulle ha en fråge stund så ni fick fråga det ni ville, eller undrat över ? vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback