Allt och ingenting

Kanske ska försöka mig på ett riktigt inlägg? Kanske ska försöka mig på att börja blogga igen, det är ju så kul med bloggen älskar det. Men varje gång man börjar med det på "riktigt" så kommer det alltid massa i mellan som gör att man inte hinner. Har knappt tid som det är, att hinna med jobb träffa vänner, familj och släkt och vara med min sambo. Men man får helt enkelt ta sig tid om man vill något. Jag fick frågot förut om Sofia och mig om varför vi bråkar, förstår inte riktigt vad det kommer ifrån men men det fick mig att börja tänka och sakna mitt "gamla" liv lite. Det var 3 år sen jag träffade Sofia nu och många år med andra vänner som man stod väldigt nära förr. Har tagit upp kontakten igen med en gammal vän, min bästa vän som svek mig så hårt att jag aldrig trodde jag skulle kunna se henne i ögonen igen. Men jag är inte samma människa nu som då, jag har förändrats det har vi alla gjort. Och jag börjar nog inse att jag kanske inte hann med det jag vellat ändå och ändå är jag bara 21 år och tänker på det nu? Varför? Jag ville så mycket med mitt liv, mer än detta? Jag vet inte. Jag är otroligt tacksam och glad över det jag har det trodde jag aldrig att jag skulle ha ett snart 3 år långt förhållande, att ha en och samma kille och verkligen älska en person så mycket. Jag trodde inte jag kunde det.. När man får skriva av sig så här ibalnd som nu, det får mig att sakna mitt andra jag. Esanna, min musik det jag sakapade det jag va bra på det jag kunde. Det fick mig att må bra, att rappa det jag inte vågade säga eller känna. Att få ut det i låtar och få mestadels postiva gensvar, det va något magiskt något speciellt. Men jag kände mig klar, därför la jag av. Kanske var det fel, kanske var det rätt? Det återstår och se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback