Förut idag

Nu har vi kommit tillbaka och hem igen och nu sitter vi och kollar på en astrid lindgrens film som går på tv1000 nordic och det är en av dom bättre nämligen skrollan, ruskprick och knorrhane. Den är ju söt, tycker ni inte också det? Vi har även spelat monopoly idag igen och denna gången vann jag, så grymt ! För igår vann ju Patrik, jag trodde sten hårt på mig själv fast det gör ju iof alltid för jag brukar faktiskt vinna.. 

skriker det lite dålig förlorare här kanske? haha, jo men det måste jag nog säga att jag älskar att vinna och är verkligen en tävlings människa. Om någon skulle slå vad med mig är jag den som går in för det till tusen, haha det tror jag nog dom flesta av mina vänner kan hålla med mig om. Jag ger mig inte i första taget, inte för att jag avskyr att förlora mer att när jag väl ger mig in på något så ska jag klara det, så är det bara. Vi har också spelat mario party haha så därför jag inte skrivit förens nu.

Men har lite bilder ifrån när vi var och hälsade på hos Rebecka på jobbet, ja var så duktig och gjorde mat och diskade haha, ja man ska ju snart börja där så det är ju bara att vänja sig :)


Christopher och Patrik



Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback