Godnatt kanske?

Hej på er, skrev inte inne för att jag var super stressad och hade ingen tid nu har jag allt tid i världen. Kom hem för en stud sen, skulle egentligen gått till golfen men eftersom killen kanppt kan gå på benen då han drukit sen klockan två typ så va det lika bra att dra hem för vår del så nu ligger han och snarkar i sängen. Låg där ett tag men sen kände jag att jag inte kunde sova, men vill inte väka honom för egentligen vill ha inte hem han ville dricka mera men ja det är väl mest fylle snack han kommer tacka mig imorgon. Vill att det ska bli morgon snabbt, men satte just på filme med julia roberts som gick på fyran idag, vet inte vad den heter men spelade in den så satte på den nu tror jag kommer somna ganska snart ska äta lite bara hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback