Fråga till er

Oj herregud har det redan gått en timma sedan jag skrev? Eller ja började skriva förra inlägget, jag har inte ens börjat titta på mina serier haha. Har läst massa bloggar och det tog tid hade en del inlägg att läsa ikapp där. Tänkte fråga er vad ni tycker om denna bloggen, vad som fattar osv? Kan ni inte komma med lite förslag, det vore jätte kul för jag älskar ju att skriva och nu när musiken inte finns lika mycket i mitt liv längre så skriver jag liksom ut lite av det här i stället. Sen var ju mest bloggen för att jag skulle skriva om när ja släppte nya låtar, att ni kunde följa mig på ett annat sätt, hur min vardag såg ut osv eftersom det gjorde många på bilddagboken innan men har ingen tid för att lägga upp bilder där hela tiden, det är enklare att skriva då.

Så tänkte ni kunde komma med lite förslag om vad ni vill se mer i bloggen eller vad ni vill jag ska lägga till osv. Kom igen nu, va inte blyga ! Det är bara kul för mig att hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback