22e februari 2011

Godmorgon, skolan snart åhh orkar inte. Vill krypa ner i sängen igen, varför sover man alltid så skönt när man väl måste gå upp? Det borde vara tvärt om, att när man inte behöver gå upp sover man som skönast tycker inte ni det? Har i alla fall två lektioner idag bara, slutar vid ett men vet inte om jag kanske går hem efter den första. Har sån lång håltimma så vet inte om jag orkar vänta faktiskt.

Nä nu måste jag skynda mig till bussen som går om sex minuter, opps ! Hörs sen puss

Kommentarer
claudia - my life and choices.♥ säger:

Fin blogg du har, jag trodde att du hade slutat blogga helt och jag kolla runt och hitta dig igen känns roligt att du fortsätter med bloggandet :) Har du slutat med musiken helt? ;o

2012-03-06 | 08:28:37
Bloggadress: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback