1e februari 2011

Godmorgon på er, sovit gott? Shit det är redan februari, tänk va tiden går fort? Idag har jag slutat röka en månad duktigt va? Ska strax åka till skolan, har en ganska lång lektion idag sen slutar jag och då ska jag som sagt åka till jobbet och prata om tider, sen ska jag jobba fyra till tio ikväll. Ja så, så ser min dag ut en så länge vad ska ni hitta på?

Funderar på att ta med datan till jobbet har ju mobilt bredband och om jag inte har kunder och får lite tråkigt kan jag ju alltid uppdatera bloggen eller vad säger ni? Nä nu måste jag få mig något i magen, hörs senare puss !

Kommentarer
Elin säger:

Jätteduktigt! Hoppas du klarar att hålla det. Själv slutade jag när jag flyttade till London, men feströker fortfarande, försöker dock sluta med det också...

2011-02-01 | 11:42:58
Bloggadress: http://plittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback