25e september 2010


Godmorgon snyggingar ♥

Har ni sovit gott? Det har verkligen jag, utvilad och peppad inför ikväll. Lite tråkigt att man hörde att det regnade i morse men man får tänka positivt, vi ska ju iaf vara inne så vi slipper ju regnet. Förutom alla rökare som måste gå ut och puffa, det är ju tur att man slipper det ( fast har ju tendens till att röka på fyllan ändå ) så får väl se om jag slipper det eller inte. Ikväll spelar Jävlaranamma på golfen men det kanske inte säger er så mycket? Om inte så sök på youtube så får ni höra, riktigt bra. Spelade upp det för en kill kompis och han bara skrattade åt mig, haha okej om man tänker att jag håller på med hiphop och sådär så kanske detta inte riktigt är i den stilen haha men dom är riktigt bra faktiskt så det kommer bli en grym kväll.

Är lite sugen på att dricka sprit ikväll, men känner att det kommer nog sluta illa isf så det är nog bäst att låta bli. Eftersom det är först till kvarn som gäller ikväll, så ska vi sitta här och förfesta lite innan sen åker vi ner vid åtta tiden så får vi väl se. Hörde att några skulle ner redan vid fem - sex tiden så man vet ju aldrig, men tror nog att vi kommer in. Får hoppas det iaf. Min pojkvän fick ge sig ut i detta bus väder och åka ner till systemet och köpa dricka tills ikväll, tagga ! Det är skönt att klockan bara är strax innan tolv så man kan ta det lugnt nu hela dagen. Behöver ju inte börja göra iordning mig förens vid fem tiden typ, underbart !

Dock har jag ett litet problem med att vad jag ska ha på mig, suck. Alltid så, så himla jobbigt eller hur? Man vill inte ha "för vardagliga" kläder men sen inte "för uppklädda" kläder heller. Något som är ganska neutralt men ändå snyggt, det är ett svårt beslut att ta. Förr kunde jag alltid "piffa" upp det med ett pra snygga skor ( förståss med klack ) men nu kan jag inte ha det när jag ska ut på samma ställe som min pojkvän, eftersom han är 1.70 och jag 1.68 så ser det ganska kul ut med 13 cm klack och så var men ett huvud längre en sin pojkvän. Enligt min smak inte så snyggt, killen ska ju vara längre tycker jag. Vad tycker ni?

Nä nu ska jag ställa in ölen som min fina pojkvän just kom in ifrån regnt så dom blir riktigt kalla tills ikväll, finns inget så äckligt som varma öl. Usch !

Sen ska jag fortsätta att tänka positivt och ladda inför kvällen, ungefär såhär


jag just nu

så får alla ha en toppen kväll, kanske hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback