24e september 2010

Fick en kommentar om att jag skulle lägga upp bilder, antar att det var menat bilder till inläggen? Ja jag håller med om att det är betydligt mycket roligare att läsa när det är bilder. Så jag ska börja lägga upp bilder till inläggen och inte bara skriva, får sluta vara så lat helt enkelt.

Nu ska jag snart upp och städa hela nedevången och sen vårt rum, får hoppas att det går hyffsat snabbt :) Hade tänkt att hinna med lite träning också, men det kan jag passa på att göra medans golvet torkar sen. Man får lägga upp det bra haha. det ser ut som fan just nu så det kan behövas verkligen städas här, ingen ordning. Men det ska det bli. Det är sånt man får göra när man är ledig haha, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback