MISSA INTE !


Ett tips till alla desperate housewives fan, idag drar det igång igen så missa inte det ikväll på kanal 5 klockan 21:00, och direkt efter det så börjar Cougar Town.



Två sjukt bra serier som jag rekomenderar strakt till er som inte sätt dom, och fortsätt kolla till er som redan börjat på dem. Men ett tips, har du inte sätt innan så se ifrån början på båda två speciellt DH eftersom detta är typ säsong 7-8? Kommer inte riktigt ihåg, men det är nog andra säsongen av CT om det inte är första som fortsätter men det går ju alltid att kolla upp :)

Nu blir det pannkakor med kall mjölk, sen hem till moster ♥ Ikväll vet ni ju vad jag gör, sitter bänkad framför tv till mina favorit program. Så det blir inget mer bloggande men alla ni andra får ha en fortsatt bra kväll alla, puss och godnatt

Kommentarer
Nathalie Nyren säger:

jag har lagt till dej, lagt till mej? :)

2010-10-05 | 20:22:11
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/
Janpan säger:

Svar : jag frågade henne igår, hon sa att de kommer snart hon skulle bara fixa lite :)

2010-10-06 | 12:12:55
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback