Hemma igen

Så då var man hemma igen, eller ja det var ett tag nu iaf en timma men har haft fullt upp med att spela höhö, lite nörd på facebooks spelen eller ja två av dom island paradise och fashion world någon av er där ute som spelar samma spel eller något annat spel på facbook? alltid kul att veta ;)

Nu håller jag på att ladda ner massa ny musik till mobilen kan ju verkligen behövas bara lagt in musik en gång och det är bara massa svensk hiphop och dom låtarna har man hört x antal gånger nu så nu är det dags för nya helt enkelt.

Körningen gick bra och det var ganska kul, lite mycket att tänka på körde även på korsvägen den värsta gatan ever måste jag säga och det tror jag många kan hålla med mig om som kört där? Efter körningen åkte vi till backaplan och pratade lite med dom på telenor så fick pappa en ny telefon och vi fixade även så att jag ringer gratis till typ alla dom jag ringer, så himla bra ! Sen kollade jag även vad man behövde betala extra om man skulle ha en iphone 4 sen när man ska förlänga abonemanget, och det var inte alls farligt så det blir nog en sådan sen :D Gick även in på kapphal och kollade och hittade mig en nice tröja, har ju ingen kamera nu eftersom syrran har den så kan ju inte visa :/ men får hoppas att ungen kommer snart så man får tillbaka den, men inte mest för att jag få kameran utan att få se det lilla livet :)

Efter körningen och shoppingen så blev det hem till Alexandra ( syster ) och hennes sambo Micke och blev bjudna på ryggbiff med jensens favorit sås och spritsat mot. Super gott var det och till efterätt fick vi äppelpaj, mumms !

Nä nu måste jag nog ta tag i mitt pluggade eftersom det ska in på tisdag och har lång dag imorgon så kommer nog inte orka sitta med det imorgon, eller kanske det blir men får börja idag iaf. Måste även skriva loggboken till projektarbetet, hade glömt det men det är första gången så det är nog inte så farligt.

Gahhh känns som det är tusen saker att göra, dags att sätta igång helt enkelt. Hörs imorgon, ha en fortsatt bra kväll och sovgott sen puss !

Kommentarer
Kimeira säger:

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-16 | 11:42:03
Bloggadress: http://kimeira.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback