Godnatt

Nu blir det strax sängen, tänkte bara säga godnatt er innan och ett litet kort inlägg :)

Dagen har berstått av att sitta på akuten och vänta typ, Gustav hade något virus i kroppen men dom visste inte vad men han blev iaf sjukskriven en vecka till. Han har ju varit hemma hela veckan nu så får väl se när han kan gå tillbaka till jobbet igen. Sen köpte jag med mig sushi hem, mumms ! Synd bara att pojkvännen hatar det, men det gjorde jag också i början så jag förstår honom lite haha, sen är han så feg så han vågar inte smaka på det heller så då finns det inte mycket att göra för att han ska ändra uppskattning.

När vi kom hem gick vi in och kollade på lägenheten vi ska flytta till i vår, wiie ! Längtar verkligen, vi skulle se lite hur det såg ut ( har varit där en gång innan men kom knappt ihåg ) och se vad man ska ändra och sådär. Det blir nog en del och förhoppningsvis får vi bygga ut det 1 - 2 meter till så det blir aningen större. Det är ju bara en etta men en ganska stor sådan måste jag säga, med ett loft för förvaring. Tänkte ta bilder men syrran har kameran nu eftersom hon snart ska ha och då vill dom ha min grymma systemkamera och ta bilder med, såklart :D

Kvällen så har vi kollat film och nu i några timmar så har Gustav suttit och spelat och jag framför datorn med photoshop och pillat med massa bilder och ändrat bakgrund och massa haha, det var ganska pilligt men ja vissa bilder dög väl någolunda, kan visa en av dom så blev lite gullig tycker jag :)


∂υ äя мiη bεty∂εlsε i σя∂εt käяlεk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback