31e oktober 2010

Hej, sovit gott? Jag kunde somna tillslut men pojkvännen höll på att rulla runt och snarka så lätt var det inte men det gick tillslut, tyckte synd om honom i morse när han fick gå upp och jobba. Usch, inte kul när man är så bakfull. Men jag var mycket glad över att slippa det, fyfan va skönt haha.

När han kom hem igen åkte vi hem till min syster och micke, hälsade på och gowsade med lilla Wilma ♥ Pojkvännen hade ju inte träffat henne, eftersom han varit sjuk och behövt jobba en del nu så fick det vänta lite ville ju inte smitta den lilla. Det var så mysigt, han satt med henne och pussade på henne och dom var så fina tillsammans då fick det mig att inse ennu mera hur mycket jag verkligen älskar honom och vill dela allt det där med han, vill att det är han som sitter sådär med våra barn sen. Det kändes varmt i hela kroppen, det var kärlek. Det lär dröja ett tag innan det händer dock, men det känns som om det kommer hända och så har jag aldrig känt förut ♥

Var även förbi vid bäckebol och kollade media markt, va inne på coop och köpte ett nytt halsband till Zera också, så vi fick gjort en del ändå. Pojkvännen mådde inte så bra så kunde inte stanna så länge, men det var mycket trevligt ändå. Nu ska vi sätta oss och kolla på en film sen blir det nog till att lägga sig tidigt idag :) Hörs imorgon, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback