30e oktober 2010

Godmorgon på er, sovit gott? Det har inte jag, fy vad läskigt jag drömt inatt vaknat flera gånger och varit helt gråtfärdig, hatar verkligen sånt. Usch, men som tur är var det ju bara en dröm och jag vaknade upp. Pojkvännen åkte för en timma sen ungefär för han skulle jobba, så här sitter jag själv och gör inte så mycket..

Hade förväntat mig att Shortys nya singel skulle vara klar vid det här laget men icke sa nicke, får vänta ännu längre vilket inte är skoj ! Men det hade tydligen varit lite krongel och annat, får se om den blir klar idag.. Hoppas *håller tummarna*

Idag blir det nog en lugn kväll, oj juste fan ska ju på dop idag för Melvin, shit det hade jag helt glömt bort haha. Klockan fyra var det men som tur är så är det ju i öckerö gamla kyrka vilket är precis här brevid så det är inte långt alls. Frågan är ju bara vad man ska ha på sig då hmm.. vet inte om jag har så mycket kläder att välja på här får kika runt lite. Återkommer senare, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback