15e oktober 2010

Idag är dagen D gott folk, min syster har åkt in nu och håller på att föda sitt barn, wiie ! Pappa ringde mig vid tio och berättade att vattnet hade gått igår kväll, det var lite lustigt för igår var ju dom hemma hos oss och åt och på vägen hem sa jag till min syster - hur vågar du åka iväg så mycket tänkt om vattnet bara går? och hennes svar blev - nej man vattnet går ju inte bara sådär, utan man får ju värkan och så innan. Sen på kvällen så hade vattnet gått, lite skumt men kul.

Det blev iaf inget mer vad jag fattade det så dom hade åkt in igen sen inatt/ tidigt imorse hade dom åkt in igen och nu är det i full gång så idag kommer jag förmodligen att bli moster, wiie ! Är helt överlycklig, undra vad det blir har ingen aning men magkänslan säger nog att det blir en tjej, men har egentligen ingen aning. Spännande, så det blir nog inte mycket bloggande mer idag, beroende på om hon får eller inte då. Ska snart åka in till skolan så får vi se sen hur det blir :) ha en fortsatt bra dag alla, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback