Min dag

Efter att ha skrivit förut så kom Simon inklapande haha, han hande sovit hos någon som han inte ville berätta som bodde i närheten av oss så han valde att komma hit. Efter en stund åkte vi iväg och köpa oss thai mat, mumms ! Pojkvännen min som är för feg för att prova nya saker vägrade att beställa något och ville hellre ha en skink smörgås haha så det blev bara jag och S som åt.

På vägen passade vi även på att köpa lite godsaker som chips, dipp, cocklad och godis kan inte bli bättre på en söndag eller vad säger ni? Visst låter det för bra för att vara sant haha, tjock jag känner mig. Men men man lever bara en gång så vad fasiken, ska det vara så ska det vara.

På eftermiddagen kom Micke syrrans sambo och hämtade mig, skulle hem till mamma och pappa åh äta paj tillsmamans med dom. Alexandra va där och självklart Wilma också moster älskling ♥ Inga-lill var också där och hälsade på, så det var trevligt att träffa alla och mysa lite med lill tjejen. M var snäll nog att hjälpa mig med läxorna också, jätte snällt verkligen tack ! Så då fick jag gjort det, skönt inget mer nu förutom körkorts teorin som jag inte fått gjort någonting på, suck ! Får se till att göra det nu hela veckan istället.

Juste det glömde jag berätta för er, igår när vi var nere i klåva och skulle köpa något till Jessica och Christian som hade maskerad och inflyttningsfesten, så på vägen hem så hände det något med bilen och jag hörde bara pojkvännen säga när vi inte var långt hemmifrån att - så fort vi kommer hem spring och hämta vattenslangen för annars kan bilen brinna upp. Jag fattade ingenting och blev lite halvt rädd, han ringde sin pappa och bad han förberede slang hemma så när vi kom hem hoppade vi bara ut och såg att det rök som fan ifrån höger framhjulet, då var det något som hade hänt med bromrarna och det hade kunnat ta eld i tanken. Han fick sitta och spruta med vattnet där i ungefär femtion minuter, det var lite läskigt faktiskt men som tur var gick allt bra men bilen kan han dock inte köra med nu, så det är väl det som är men eftersom han är en liten fixare så grejar han nog det i veckan får vi hoppas på iaf.

Nu ligger pojkvännen och sover så jag tänkte passa på att blogga då haha,  men han vaknar säkert snart så bäst att börja avsluta strax, sen blir det till att ta chipsen och dippen till Beck filmen som kommer ikväll :) Ha en fortsatt bra söndags kväll allihopa, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback