Nu har jag pluggat

Nu har jag gjort ett distanstest på datan och jag gjorde fas A denna gången och fick 61/70 ganska bra eller hur? Men min trafiklärare sa att dessa testen är aningen lättare en dom i skolan och dom i skolan är aningen lättare än dom på vägvärket och jag tycker dom i skolan är ganska svåra, så får nog plugga lite mer ändå. Men det är bara att göra det, älta och plugga hela tiden så sitter det sen.

Men har bara fyra test kvar hemma nu så hade tänkt att jag skulle köpa 20 st till så jag kan öva, min bror behövde också ett par så det blir nog bra då kan vi dela på en sådan, sen får man plugga som en idiot på håltimmor och sådär. Det gäller att satas stort eller inte satsa alls, har jag rätt? Så tänker iaf jag, men nu tänkte jag sysselsätta mig med lite mer one tree hill faktiskt eftersom pojkvännen ligger här i soffan och sover i väntan på att maten ska bli klar så kan jag se på det lika bra, lägger jag mig för att läsa i teoriboken nu så kommer jag ändå att somna så det är ingen större idée. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback