Kvällens planer

Ja det har varit en lååångg dag känns det som har hunnit med mycket idag, förutom att plugga körkortsteori wtf? Egentligen är det, det ändå jag borde göra? Gaahh får damp på mig själv ibland, men det kommer väl det också skulle jag tro. Har just käkat en god middag som pojkvännens mamma var snäll nog att göra åt mig, sen blir det dipp och grönskaer men just nu fixar pojkvännen med bilen så jag sysselsätter mig med bloggen haha.

Tydligen va vårat nya schema inte så bra, slutar fyra på fredagar kul? Nej, men får se imorgon hur det ser ut och hoppas på att det inte så illa ändå. Nä nu kan jag inte sjuta på detta mer jag måste plugga till körkortet, men gaahh va det är massa man ska kunna hela tiden. Orkar inte, men gör jag det inte nu blir det aldrig gjort och får passa på när han ändå fixar med bilen där ute. Ett testa på datan sen lite läsande i boken gör nog susen, sen är väl halv åtta hos mig tillbaka igen? Isf är det dags att börja nu, för det får man ju bara inte missa. Ha en fortsatt bra kväll, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback