Jag gav dig mitt hjärta, va rädd om det ♥

Jag vet att du älskar mig, jag vet det. Och du vet att jag älskar dig över allt annat på denna jord, det går inte att förklara du är den ända för mig och det finns ingen annan. Men ändå kan jag inte låta bli att tänka ibland att en dag kanske du inte finns där för mig mer.. Du kanske tröttnar, hittar någon bättre osv, jag vet att du säger att det aldrig kommer hända, att jag är den ända, men tänk om? Vad gör jag då? Blir lämnad ensam igen med ett trasigt hjärta, men denna gången skulle det aldrig lyckas bli helt. För du var den som gjorde mig hel, du gav mig en chans och jag gav dig en. Du gjorde mitt hjärta helt och du fick mig att älska starkare än jag någonsin gjort förut, tack. Jag gav dig mitt hjärta, va rädd om det ♥

Utan dig är jag halv, utan dig finns det ingen mening
du är min mening, mening med livet
du är själet till att jag vaknar med ett leénde på läpparna
orsaken till att jag vill leva
du är mitt allt, du är min
idag, imorgon och föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback