Jag dör på mig själv ibland

Hahah jag dör på mig själv ibland asså, jag får bara totalt hjärn släpp ibland och speciellt när det kommer till allt med körkortet och bil och allt. Skulle hjälpa pojkvännen med bilen, berättade ju att den var lite knas och sådär så skulle jag hålla på att trycka ner bromsen och det första jag säger är vilken är bromsen? haha, hallå? jag håller på att ta körkort, snart framme vid uppkörning och jag frågar vilken som är bromsen haha. Ja ibland dör jag verkligen på mig själv, ja iaf jag visste att det va högra eller den i mitten. Efter att ha tryckt en himla stund så kommer han in och tittar på mig åh säger - men du trycker ju på kopplingen? haha, då har jag suttit och tryck ner kopplingen hela tiden, smart Emma jätte bra.

Hade sätt just snyggt ut och komma till uppköringen och inte veta vart bromsen sitter liksom? haha, jaja vi får väl se hur det går. Har pluggat teori idag iaf, duktigt av mig. Och ändå visste jag inte vart bromsen satt haha, lite dåligt måste jag säga. Men gjorde sånt test på datan och fick 59/70 så det är ju bra och det var utan att titta i boken faktiskt, när jag brukar göra det får jag typ 53-55 rätt så det kanske är bättre att inte göra det? Hmm.. jag är smartare än boken fast egentligen inte när man ser hur jag beter mer haha.

 Nä nu ska jag plugga lite i boken tänkte jag också, medans pojkvännen fortsätter där ute för jag gör nog ingen större nytta där mer. Ha en fortsatt bra kväll, puss !

Kommentarer
Armanenya säger:

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-06-10 | 12:13:33
Bloggadress: http://armanenya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback