8e november 2010

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott för det har jag gjort :) Men mådde inte alls bra i morse så bestämmde mig för att stanna hemma idag. Såg nu att det var den 8onde som är våran dag, tänkte inte alls på det innan haha dålig flickvän? Nää tror inte ens att pojkvännen vet om vad det är för dag idag eller tänker på det men det är ju 13 månader tillsammans idag, skulle ju varit värre om båda hade glömt förra månaden då det var ett år haha.

Har just bokat pojkvännens present, han fyller ju nu på söndag så på lördag ska vi åka iväg på en grej. Tänker inte säga vad för man vet aldrig vem som läser detta haha, så ni får veta det på lördag då han också vet vad det är. Eftersom han låg och hade 40 graders feber förra månaden då det var våran ett årsdag så tänkte jag vi kunde ta lite av det nu också, ska det vara så ska det vara eller hur? Hoppas han blir glad, men vet att det är något som han vill göra iaf så det blir nog jätte bra :) Jag vill också göra det haha så det passar ju kanon eller hur?

Nä nu blir det till att fixa något att äta och sedan vänta på att pojkvännen kommer hem på lunch vid tolv så jag kan pussa och gowsa lite med honom, han är världens bästa och det finns verkligen ingen bättre. Kan inte vänta tills vi flyttar och får något eget på riktigt, längtar så myckket. En framtid ligger nära till hands nu känns det som


- ∂υ äя мiη bεty∂εlsε i σя∂εt käяlεk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback