7e november 2010

Godmorgon på er, sovit gott? Det har nog jag, sovit som en stock haha, vaknade över att min pojkvän låg och stirrade på mig och sa - snälla älskling kan du hämta dricka, jag törstar ihjäl. Och eftersom jag är en sådan snäll flickvän så var det väl självklart haha, fast det tog sin lilla tid var ju inte sådär jätte pigg. Fast mår inte överdrivet dåligt idag faktiskt, men tog det ganska lugnt igår ville ju inte sluta som det gjorde förra året när vi var på maskerad och jag låg och spydde och var skit full redan klockan fem, det var ingen hitt. Men det var en trevlig kväll men trevligt folk :) Lägger upp bilder ifrån kvällen sen..

Pojkvännen mår nog värre, men han har ändå lovat att köpa thai mat och godis till mig sen mumms! Är så jätte sugen på det nu så det ska bli smasken faktiskt, bra bakfylle mat haha. Idag måste vi nog städa för det ser ut som fan här just nu, men det är fint vänder idag så kanske ska ta och åka över till moster och gowsa med mina små pojkar, om jag orkar det då haha. Tänkte ge er en liten inblick hur det ser ut här just nu.


pojkvännen ligger i soffan och spelar medans jag bloggar ;)


ser ut att bli en fin dag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback