5e november 2010

Hejsan, blev en lång dag igår så det blev sängen direkt när jag kom hem typ.

Förs åkte jag in och bytte dräkten, sen åkte jag hem till min brors flickvän och väntade på att mamma skulle sluta och att min bror och syster skulle komma hem, dom var och hämtade syrrans sambo. Vi satt och tjötade och kollade på deras katt som var väldigt underhållande och dessutom fick dom reda på att det var ingen hane utan en hona haha, grattis ;)

Sen kom mamma och min bror så då gick vi över till min syster och passade Wilma medans dom åkte och handlade. Hon somnade så gott på mig så, haha nästa jag också. Var så himla trött så när jag kom hem käkade jag bara och sen la vi oss och kollade på film och somnade ganska snabbt.

Idag har jag pluggat skrivit klart allt till rättskunskapen, gjort klart min artikel som jag ska publicera här i bloggen sen har bara en sak kvar nu, plugga körkortsteori så det är bara till att sätta igång. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback