2a november 2010

Vissa dagar går bättre än andra att skriva på haha igår var ingen sån dag, åkte hem till Patrik ganska tidigt och var där med han och hans lilla valp så sjukt söt ! Sen kom Beckan & Theresé också förbi, B skulle klippa P och sen göra iordning han till olika kläder osv det var till hennes projektarbete. Hann dock inte se allt, men det jag såg var jätte bra :) Så dukig och kreativa var dom båda två.

Sen åkte jag hem och tog det bara lugnt, kollade på två filmer som jag tänkte jag skulle skriva mer om sen eller iaf en av dom ;) Nu är det dags att öppna böckerna och börja plugga, ingen ro fast det är lov haha. Både läxor och teori pluggning idag men det är bara att göra så man får det gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback