26e november 2010

Godmorgon, hur mår ni? Hoppas allt är bra för det är det med mig iaf, vaknade vid nio för att gå upp och städa det kanske inte låter så friskt haha men men så är det. Skönt att börja sent ibland så man hinner med sådana saker också. Ska till banken med pappa snart och fixa ett nytt kort till mig, magnet remsan har slutat funka eller något och jag har ju haft det i fem år nu så det kanske inte är så konstigt egentligen. När pojkvännen fick se att jag hade haft det i fem år så blev han helt ifrån sig haha, men så är det när man är tjej och har en väska och lägga det i ist för bakfickan så det knäcks.

Men men, sen ska jag hem igen och fixa mig för att sedan åka till skolan. Är inte jätte kul att ha endas en lektion på fredag men eftersom vi har prov på måndag i detta ämnet är det väl bäst att gå. Det brukar ändå gå ganska snabbt, läraren pratar hela tiden och vi skriver det hon säger. Sen får man ju ha bäckerna på provet så det är ganska nice ändå så slipper man plugga så jätte mycket haha. Nä nu ska jag sminka mig innan pappa kommer, hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback