25e november 2010

Hej, hur mår ni? Jag känner mig fortfarnde inte helt bra, kände mig riktigt sådär "feber sjuk" i morse och ville bara ligga kvar i sängen och stanna där hela dagen och det kanske var därför det inte gick så bra på körlektionen idag suck. Körkortet kändes nära innan men nu var det en månad sen jag körde på skolan och det kändes och hördes ifrån min lärare också. Så om jag vill detta måste jag ta tag i det, verkligen. Slarvade och var oknsentrerad, det får man inte vara! Så skärpning på mig.

Fick just mat serverad av pojkvännens bror, tackar mycket gott var det också. Är lite borta i huvudet känner jag så jag tänkte faktiskt öppna en chips påse och lägga mig och se på något tills pojkvännen kommer hem. Kanske blir det något pluggande också ifall jag orkar, men det måste jag väl suck haha.

Föresten barnpassningen igår gick bra, Carl är ju stor och klarade sig själv fick spela lite spel med pojkvännen medans jag försökte få tyst på en övertrött Melvin. Ja det där med att skaffa barn, jag tror det dröjer faktiskt. Ett bra tag, vill inte säga att vi blev avskräckta till att inte skaffa det utan mer till att vänta tills vi båda är mogna att ta hand om en bebis. Det är inte bara något man skaffar sådär heller, som en hund eller en ny bil utan det är ett liv man ska ta hand om också, då är det väl klart att man ska vara metalt mogen för det också och det kanske vi inte riktigt är en. Men vi har ju många år på oss att skaffa barn herregud, jag är ju bara 19 år haha.

Men ibland kanske man har tänkt tanke på att " ska vi inte skaffa oss en liten bebis, åh så gulligt " ja det är super gulligt men det krävs en del jobb med det också och sen är det ju bra om man har jobb och sådär innan, men hur kom jag in så mycket på detta egentligen? haha tankarna springer iväg. Tillbaka till barnpassningen, det gick bra fast han grät och skrek ordentligt så jag blev nästan rädd men tillslut somnade han ju och det var ingen fara, så det gick bra. Han kanske dock var lite för liten men för en sån kort stund gick det ju helt okej.

Ska bjuda på några bilder sedan orkar inte just nu, som sagt dags för tvn och soffan :D hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback