23e november 2010

Hejsan hur mår ni idag? Jag känner mig fortfrande sjuk, hostade inatt och mådde verkligen dåligt imorse men eftersom vi hade en obligatorisk sak i foto som vi skulle gå på idag så var jag tvungen, tråkigt nog fast samtidgt bra att få gjort det. Imorgon är jag ledig så det känns jätte skönt att få vara hemma och vila upp sig, på torsdag börjar körningen på allvar och jag känner mig riktigt laddad. Ska plugga massa körkortsteori imorgon och verkligen satas nu, nu eller aldrig liksom.

Ikväll är det tvn som gäller haha, alla mina program idag DH, CT och The middle tror jag det hette haha fan glömde lika snabbt som jag lärde mig det, men så är det ibland. Nu kommer pojkvännen med massa gott här så dags att avsluta, ha en fortsatt bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback