Natti natt

Gud vad jag är trött, kom just hem till gustav och ska snart krypa ner i sängen tänkte jag. Har varit hemma med syrran som var ute och häldade på och hennes sambo :) Mycket trevligt, såg på män som hatar kvinnor som gick på ettan idag, ni missade väl den inte? Mycket bättre än det som gick på bio, här hade dom ju med det dom inte visade på bion.

Egentligen är ju filmerna tre timmar men tydligen kunde dom inte ha med hela eller något så här var det massa mer som var med, ganska viktiga saker dom hade tagit bort ändå tyckte jag. Så det var kul, ska bli intressant att se faktiskt. Var ungefär två år sendan jag såg män som hatar kvinnor på bio premiären nu, så man minns ju inte riktigt allt. Men tycker alla dom tre är riktigt bra och det är filmer som jag verkligen rekomenderar till dom som inte sätt, sverige har nog inte gjort så bra filmer innan skulle jag nog våga påstå faktiskt. Så om ni missade det idag, in på svtplay och se det :)

Nä nu ska jag krypa ner, ha det en fortsatt bra lördag kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback