Kort skoldag

Ja det är skönt att fredagrna är så korta, bara en lektion idag :) Slutade halv 11, riktigt nice ! Har inget efter mig i skolan nu heller vilket är riktigt skönt. Hatar när man får masser med saker efter sig, det blir så jobbigt då. Nu hade jag tänkt att jag skulle försöka fixa så att ni kan ladda ner låten som jag släppte igår vet inte vilken sida jag ska använda mig av bara. På dem flesta jag har kan man bara lyssna, har ni några förslag på någon sidan som man kan typ lyssna och ladda ner ifrån så skriv gärna det.

Hade ju znapp innan men dom har ju lagt ner den sidan eller nått? Skumt, jaja får försöka lösa detta :) Men om ni vet någon sida eller så, så hör av er! Det går ju snabbare att få ut låten då :) Ha det fint, så hörs vi sen

Kommentarer
Frida säger:

sv: okej, va bra =D

2010-03-05 | 12:06:39
Bloggadress: http://ffriiddaa.blogg.se/
JNY © säger:

du har ju allid spedyshare ;D

2010-03-05 | 12:23:48
Bloggadress: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback