8e mars 2010

Blev inget bloggande alls igår, hade fullt upp sen hände det en del saker så hade ingen lust alls att blogga. Men nu är det bättre igen så får blogga idag ist ;)

Är hemms hos killen nu och slappar medans han jobba och står i haha, nej det är ganska tråkigt att vara här själv men jag som alla andra behöver ju också lite egen tid så ja får min sån tid nu :) Skulle egentligen börja min engelska lektion om tio minuter men orkade inte stanna kvar i mer än tre timmar och vänta på den. Vi gör ändå ingenting typ så känner inte att jag missar så speciellt mycket.

Ska skriva ett brev nu till stället där jag hade tänk sommarjobba, eller ja dom ringde och sa att dom ville ha ett brev med lite info och sådär på när jag kunde jobba och inte så ska se till att skriva klar det nu tänkte jag, önska mig lycka till ;)

Kommentarer
lisa säger:

hej Snälla svara !!!



jag söker sommarjobb, men behöver lite råd var kan man börja söka,!!, isåfall vad gör man sedan, när man ska skriva ett cv när man inte har jobbat tidigare, har du några tips om hur man kan göra!!



Jag hoppas att du kan ge några råd för det skulle bli trevlig så jag kan ochså börja söka sommarjobb.

2010-03-08 | 16:41:02
Therése säger:

Vart ska du söka jobb? :)

2010-03-08 | 22:26:11
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
lisa säger:

jag vet inte !! ska du söka !!

2010-03-20 | 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback